.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود. محمد تقی اکبرنژاد آزاد شد
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از بازداشت عوامل ضرب و شتم به یک تبعه بیگانه خبر داد. بازداشت عوامل ضرب و شتم یک تبعه بیگانه در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از بازداشت عوامل ضرب و شتم به یک تبعه بیگانه خبر داد. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری ۳ آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. رهایی گروگان و دستگیری آدم ربا‌ها در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری ۳ آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند .... رفاه کارگری با مانع‌تراشی اداری در معادن زغال سوادکوه
شمال نیوز : کارگران زغالسنگ البرز مرکزی که در عمق زمین برای معیشت خود و خانواده و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند و در عصر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان در خط مقدم تولید قرار دارند شایسته تکریم و احترام هستند ....(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف تعداد ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خبر داد. کشف مواد محترقه غیرمجاز در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف تعداد ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: راننده متخلف به دلیل نداشتن گواهینامه و حمل مشروبات الکلی بازداشت شد و هیچ ضرب و شتمی در کار نبود. تکذیب خبر ضرب و شتم راننده متخلف در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: راننده متخلف به دلیل نداشتن گواهینامه و حمل مشروبات الکلی بازداشت شد و هیچ ضرب و شتمی در کار نبود.(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
موبایل قاپی‌های یک تبعه افغانستان در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری یک موبایل قاپ تبعه افغانستان طی عملیات پیچیده پلیس آگاهی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند. برترین‌های تکواندو مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند.(ادامه)
رئیس حافظت از محیط زیست سوادکوه اوتیماتوم داد که اگر در یک ماه آینده موضوع باطله‌های زغال در البرز مرکزی استاندارد‌ سازی نشود به ناچار تعطیلی موقت کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد ....(خبر)
(ادامه)
کشف انبار احتکار برنج و شکر در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از کشف انبار احتکار برنج و شکر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : : اشتغال‌زایی از مهمترین مطالبه‌های مردم سوادکوه با رتبه اول محرومیت در استان است که احداث کارخانه‌هایی با اشتغال‌زایی قابل توجه به معیشت خانواده‌ها و توسعه سوادکوه کمک قابل توجهی می‌کند ولی تجربه احداث کارخانه کمک‌سازی که حدود ۲ دهه به سرانجام نرسید و تلخی آن همچنان به کام مردم ماند. سرنوشت تلخ کک‌سازی در انتظار ۲ کارخانه جدید سوادکوه
شمال نیوز : : اشتغال‌زایی از مهمترین مطالبه‌های مردم سوادکوه با رتبه اول محرومیت در استان است که احداث کارخانه‌هایی با اشتغال‌زایی قابل توجه به معیشت خانواده‌ها و توسعه سوادکوه کمک قابل توجهی می‌کند ولی تجربه احداث کارخانه کمک‌سازی که حدود ۲ دهه به سرانجام نرسید و تلخی آن همچنان به کام مردم ماند.(ادامه)
جان‌بابایی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/بستری بیش از یک میلیون بیمار کرونایی
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کرونا ثابت کرد که زیرساخت‌های بهداشت و درمانمان باید بهتر از این باشد، گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس مازندران از اقدامات شایسته صداوسیما در پوشش و پخش مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم قدردانی کردند. قدردانی فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس از صداوسیما
شمال نیوز: فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس مازندران از اقدامات شایسته صداوسیما در پوشش و پخش مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم قدردانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اشکالات معرفی فرمانداران و یا مدیران ادارات و نهاد‌ها عدم شفافیت در زمان معرفی آنان است و تا زمانی که معرفی رسمی نشوند، ابهام درباره گزینه‌ها و شرایط آنها وجود دارد و .... مهمان اتاق ۳۰۱ فرمانداری شهرستان سوادکوه کیست ؟
شمال نیوز : یکی از اشکالات معرفی فرمانداران و یا مدیران ادارات و نهاد‌ها عدم شفافیت در زمان معرفی آنان است و تا زمانی که معرفی رسمی نشوند، ابهام درباره گزینه‌ها و شرایط آنها وجود دارد و ....(ادامه)
شمال نیوز: سرداران علی و قاسم اکبرنژاد از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس در غم از دست دادن خواهرشان داغدار شدند. سرداران علی و قاسم اکبرنژاد داغدار شدند
شمال نیوز: سرداران علی و قاسم اکبرنژاد از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس در غم از دست دادن خواهرشان داغدار شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اول نوروز سال ۱۳۹۹ برای مردم روستای «پیت‌سرای» دهستان راستو‌پی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه با ریزش سنگ‌های غول‌پیکر و آسیب به واحد‌های مسکونی و دامی و تأسیسات روستا همراه بود.... ضرورت تلاش نتیجه‌محورانه در روستای پیت‌سرای سوادکوه + تصاویر
شمال نیوز : اول نوروز سال ۱۳۹۹ برای مردم روستای «پیت‌سرای» دهستان راستو‌پی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه با ریزش سنگ‌های غول‌پیکر و آسیب به واحد‌های مسکونی و دامی و تأسیسات روستا همراه بود....(ادامه)
عمران اکبرنژاد « تنهایی سوادکوه»(يادداشت)
عمران اکبرنژاد(ادامه)
قیمت‌گذاری 68 میلیارد تومانی معادن سامان سوادکوه/اولویت اشتغال و تولید
(ادامه)
شمال نیوز :  کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای.... رکود 15 ساله طرحی با 10 هزار شغل مستقیم در سوادکوه !
شمال نیوز : کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای....(ادامه)
شمال نیوز : هر‌چند مقابله با کرونا در شهرستان سوادکوه با وجود محور ورودی استان و گردش‌پذیر‌بودن آن توان زیادی را از مدیران گرفت ولی تدبیر بحران سقوط سنگ در روستای پیت‌سرا هم مدیریت بحران مضاعفی را می‌طلبد..... ( گزارش عمران اکبرنژاد از آخرین وضعیت روستای پیت سرای سوادکوه ) از ضعف‌های مدیریت ستادی برای وضعیت روستای پیت‌سرا تا زندگی در کیمه و ناله فرزند خردسال از سرما !
شمال نیوز : هر‌چند مقابله با کرونا در شهرستان سوادکوه با وجود محور ورودی استان و گردش‌پذیر‌بودن آن توان زیادی را از مدیران گرفت ولی تدبیر بحران سقوط سنگ در روستای پیت‌سرا هم مدیریت بحران مضاعفی را می‌طلبد..... ( گزارش عمران اکبرنژاد از آخرین وضعیت روستای پیت سرای سوادکوه )(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛.... مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد+ سخنرانان
شمال نیوز : مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1397 در استان مازندران را اعلام کرد که به شرح زیر است؛....(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران اعلام شد
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 1397 در استان اعلام شد.(ادامه)
عضو هیات مدیره سازمان نصر مازندران، رییس کمیسیون افتا کشور شد
(ادامه)
شمال نیوز : تراز مالی منفی فعالان حوزه خرید شیر و خرابی صنعت دامپروری مازندران از «بند‌پی» و تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها و نیاز 51 هزار میلیارد‌تومانی برای فعالیت استاندارد در حوزه ... تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها
شمال نیوز : تراز مالی منفی فعالان حوزه خرید شیر و خرابی صنعت دامپروری مازندران از «بند‌پی» و تعطیلی واحد‌های دامداری سنتی مازندران با شکایت خوش‌نشین‌ها و نیاز 51 هزار میلیارد‌تومانی برای فعالیت استاندارد در حوزه ...(ادامه)
با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان؛ الگوی عملی برای مسؤولان
مردم و مسؤولان، با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان را الگوی عملی برای مسؤولان و آبروی مازندرانی‌ها در سطح ملی توصیف کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سردار اکبرنژاد از یادگاران و جانبازان  ۸ سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا می باشند که از سوابق قبلی ایشان می توان به فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، مدیرکلی دولت و لوایح وزارت دفاع و  مستشاری در دفاع از حرم اشاره نمود..... «سردار مازندرانی » رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه شد
شمال نیوز : سردار اکبرنژاد از یادگاران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا می باشند که از سوابق قبلی ایشان می توان به فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، مدیرکلی دولت و لوایح وزارت دفاع و مستشاری در دفاع از حرم اشاره نمود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.